شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احزاب ملی لبنان

حوزه/ احزاب لبنان تاکید کردند: آمریکا می خواهد به مسئولان لبنان فشار بیاورد تا دولتی روی کار بیاروند که مجری دستورات آمریکا باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه نشست احزاب و نیروها و شخصیت های ملی لبنان امروز دوشنبه پس از برگزاری نشست دوره ای خود بر ضرورت تشکیل سریع دولت ملی مستقل دارای برنامه ملی و اصلاحی تاکید کرد و افزود: دولت آینده نباید از کسی دستور بگیرد و باید با شروط آمریکا و غرب و اصلاحات صندوق نقدینگی و بانک بین المللی مخالفت کند. احزاب لبنان همچنین در مورد استمرار بحران لبنان و خطر آن بر شرایط اقتصادی و مالی و اجتماعی این کشور هشدار دادند.

شرکت کنندگان در این نشست دخالت های آمریکا در امور داخلی لبنان را به شدت محکوم کرده و تاکید کردند از سفر دیوید هیل مسئول وزارت خارجه آمریکا به لبنان استقبال نمی کنند، زیرا هدف از این سفر فشار بر مسئولان لبنان برای تشکیل دولت جدیدی است که مجری دستورات آمریکا باشد و یک کودتای سیاسی در لبنان ب راه بیندازد که به سود آمریکا و صهیونیست ها باشد.

احزاب ملی لبنان ضمن محکوم کردن خشونت در تظاهرات و تخریب اموال عمومی توسط برخی عناصر نفوذی و منحرف، از افراد و گروه های میهن دوست و گروه های مستقل مردمی خواست این عناصر و گروه های مشکوک و منحرف را از تظاهرات دور کنند و در برابر تخریب و خشونت آنها ساکت ننشینند، زیرا این کارها باعث منحرف ساختن جنبش مردم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha