جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله قبلان و نبیه بری

حوزه/ آیت الله قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به شدت تعرض به نبیه برّی رئیس مجلس نمایندگان را محکوم کرد و وی را ضامن وحدت کشور دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به شدت تعرض به نبیه برّی رئیس مجلس نمایندگان را محکوم کرد و گفت: برّی یک شخصیت ملّی و ضامن حفظ وحدت وطن و ملت بوده و هست.

وی ادامه داد: برّی موضع گیری های ملّی و مؤثر داشته و در تحکیم آرامش داخلی، همزیستی مشترک، ابقای پل های همکاری و ارتباط میان اقشار مختلف لبنان و تفاهمات ملّی نقش داشته است.

آیت الله قبلان تصریح کرد: تعرض به رهبر مقاومت، مدافع وطن و ثروت های آن و کسی که در دستیابی به پیروزی و آزادی و مقابله با توطئه شهرک سازی و تجزیه نقش اساسی داشته، محکوم است و یک نوع توطئه خبیث برای غرق کردن لبنان در فتنه ها، آشوب و درگیری است که هدف اش تضعیف موضع یکپارچه لبنان در مقابل حفظ حقوق خود در ثروت های دریایی و زمینی می باشد و دشمن صهیونیستی برای سرقت این ثروت ها و تجاوز علیه آن تلاش می کند.

 رئیس مجلس اعلای شیعی در ادامه گفت: آزادی دیدگاه و بیان در قانون اساسی و دین محفوظ است، امّا در قبال رهبران ملی و دینی و منافع عالی وطن باید خطوط قرمز را رعایت کرد.

وی اشاره کرد: هر جنبش مطالبه گر و مردمی اجازه ندارد که در جهت خدمت به پروژه های مشکوک از مسیر خود خارج شود و به شخصیت ها و رهبران ملی افترا بزند و به منافع لبنان ضربه وارد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha