جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای در واکنش به تحولات سیاسی لبنان گفت: دستگاه های اطلاعاتی بین المللی مرتبط با محور شرارت صهیونیستی آمریکایی برای وارد کردن لبنان در آشوب تلاش می کنند تا به مقاومت ضربه بزنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای در واکنش به تحولات سیاسی لبنان گفت: دستگاه های اطلاعاتی بین المللی مرتبط با محور شرارت صهیونیستی آمریکایی برای وارد کردن لبنان در آشوب تلاش می کنند تا به مقاومت ضربه بزنند.

این تجمع افزود: حوادث چند روز اخیر لبنان در تخریب مغازه ها و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی زنگ خطری برای کشور است و اگر جلوی این آشوبگران و اخلالگران گرفته نشود، بحران و مشکلات بیشتر و پیچیده می شود.

تجمع علما خواستار تنظیم قوانین مبارزه با فساد و جلوگیری از هدر رفتن اموال و تحویل آن مجلس نمایندگان شد تا نمایندگان ملت به مسئولیت خود عمل کنند.

این تجمع تخریب اموال عمومی و خصوصی را به شدّت محکوم کرده و نیرو های امنیتی را به بازداشت آشوبگران و تحویل آنان به دستگاه قضائیه دعوت نمود و مطالبات سرنگونی دولت لبنان محکوم کرد و گفت: دولت جدید با بحران ها و مشکلات به جا مانده از دولت های قبلی مواجه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha