جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ گردهمایی طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای الشتر با اشاره به انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان لرستان، بیان داشت: ما به نمایندگی از طلاب و فضلای استان لرستان از نماینده جدید ولی فقیه اعلام حمایت کرده و خواستاریم از ظرفیت طلاب و فضلای استان استفاده نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسینی، نماینده طلاب الشتر در یادواره ۵۲ شهید روحانی استان لرستان که امشب در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و خیرمقدم به حضار و مهمانان، اظهار داشت: این یادواره با پیشنهاد سپاه حضرت أباالفضل (ع) و همکاری مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان برگزار شده است که باید از تمام زحمت کشان کمال تقدیر و تشکر نماییم.

وی اظهار داشت: شهدا از جان عزیز خود گذشت کرده تا امروز شاهد امنیت بی نظیر ایران اسلامی در جهان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان لرستان با اشاره به پیام شهدای جنگ تحمیلی، ابراز داشت: اولین پیام تمام شهدا، اطاعت کامل از ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید در این مسیر تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان ساخت: دومین پیام شهدا این است که حفظ نظام جمهوری اسلامی، از أوجب واجبات واجبات است؛ این نظام اسلامی با خون جگرها و پس از ۱۴۰۰ سال به پیروزی رسید و باید در حفظ آن کوشش کنیم.  

وی با اشاره به اینکه وحدت کلمه، پیام دیگر شهداست، تصریح کرد: این عزیزان به ما پیام داده اند که اگر می خواهید موفق شوید و این حکومت استمرار داشته باشد و به دست امام زمان (عج) برسد، باید از همه چیز گذشته، سلایق و هوای نفس را کنار گذاشته و وحدت کلمه داشته باشیم.

نماینده طلاب الشتر با اشاره به انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان لرستان، بیان داشت: ما به نمایندگی از طلاب و فضلای استان لرستان از نماینده جدید ولی فقیه اعلام حمایت کرده و خواستاریم از ظرفیت طلاب و فضلای استان استفاده نمایند.

قابل ذکر است در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت أباالفضل (ع) لرستان نیز به ایراد سخن پرداخته و در پایان از زحمات سه ساله حجت الاسلام والمسلمین میناپور، مدیر سابق حوزه علمیه استان لرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha