جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی تقی آمرلی نماینده ائتلاف فتح

حوزه/ مهدی تقی آمرلی نماینده ائتلاف فتح نسبت به طرح اطلاعاتی بین المللی برای فتنه انگیزی جدید که ممکن است به جنگ داخلی در عراق منتهی شود، هشدار داد و ملت عراق و قدرت های سیاسی را به موضع گیری جدّی برای شکست اینگونه طرح ها دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مهدی تقی آمرلی نماینده ائتلاف فتح نسبت به طرح اطلاعاتی بین المللی برای فتنه انگیزی جدید که ممکن است به جنگ داخلی در عراق منتهی شود، هشدار داد و ملت عراق و قدرت های سیاسی را به موضع گیری جدّی برای شکست اینگونه طرح ها دعوت کرد.

وی افزود: کشور های بزرگ که با عراق دشمنی دارند، برای به راه انداختن یک جنگ داخلی و نابودی کشور از شمال تا جنوب آن تلاش می کنند.

آمرلی ادامه داد: همگی بدون استثناء در این تونل تاریک قرار دارند و در صورت تداوم تشدید ها و درگیری های سیاسی، نمی توانند از آن خارج شوند.

عضو ائتلاف فتح بر ضرورت کنار گذاشتن تمامی اختلافات در این مرحله خطرناک و انجام اقدامات در جهت وحدت موضع تأکید کرد و گفت: سازمان های اطلاعاتی بین المللی و منطقه ای برای راه اندازی اغتشاش و آشوب در سرتاسر کشور و ایجاد فتنه جدید تلاش می کنند.

شایان ذکر است که عبد الامیر تعیبان نماینده فراکسیون صادقون گفته بود: آمریکا و کشور های حاشیه خلیج فارس برای تشدید و بحرانی کردن اوضاع کشور هزینه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha