پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد توفیق علاوی نخست وزیر مکلف عراق

حوزه/ محمد توفیق علاوی نخست وزیر مکلف عراق با بیان اینکه پنج شنبه شاهد دریافت رأی اعتماد تسوط اولین کابینه از وزیران مستقل خواهیم بود، گفت: در این دوره صفحه سهمیه بندی بسته خواهد شد و ما به سوی عراقی قدرتمند حرکت می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد توفیق علاوی نخست وزیر مکلف عراق با بیان اینکه پنج شنبه شاهد دریافت رأی اعتماد تسوط اولین کابینه از وزیران مستقل خواهیم بود، گفت: در این دوره صفحه سهمیه بندی بسته خواهد شد و ما به سوی عراقی قدرتمند حرکت می کنیم.

علاوی در صفحه توئیتر خود نوشت: فرا به خواست خداوند متعال به اولین کابینه متشکل از وزیران مستقل، کارآمد و پاکدست رأی اعتماد داده خواهد شد و این وزیران حق ملت را به آنان و اقتدار عراق را به این کشور باز خواهند گرداند.

وی افزود: فردا موعد دیدار اعضای مجلس نمایندگان و صاحبان موضع گیری های ملی است که در برابر چالش های بزرگ در کنار ملتی که در برابر کشتار و سرکوب مقاومت کردند، ایستادند.

علاوی تصریح کرد: فراد ملت، نمایندگان، نامزد ها و قدرت های سیاسی، همه با هم صفحه سهمیه بندی و باند بازی را در هم می پیچیم و به سوی عراقی آزاد و قدرتمند حرکت می کنیم.

شایان ذکر است که سلام الشمری نماینده ائتلاف سائرون امروز از وجو توافقی سیاسی در داخل مجلس نمایندگان برای اعطای رأی اعتماد به دولت محمد توفیق علاوی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha