جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شفیعی

حوزه/ رییس ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین گفت: هماهنگی های لازم با ارگانهای مرتبط به عمل آمده و این هفته نماز جمعه قزوین برگزار خواهد شد.

علی شفیعی شاد، رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع)، گفت: هماهنگی های لازم با ارگانهای مرتبط به عمل آمده و این هفته نماز جمعه قزوین برگزار خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین با تأکید بر اینکه نمازگزاران حتما با خود مهر و سجاده شخصی بیاورند، افزود: بانوان حتما چادر شخصی به همراه داشته باشند و  نمازگزاران حدالمقدور این هفته در منزل وضو بگیرند و برای گذاشتن کفش نایلون هم با خود بیاورند.

شفیعی شاد عنوان کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده برای برگزاری نماز جمعه این هفته قزوین، ضدعفونی کردن فضای برگزاری نماز جمعه، سرویس‌های بهداشتی و ورودی های مسجدالنبی است.

وی ادامه داد: در ورودی های مسجدالنبی(ص) گروه های پزشکی حضور خواهند داشت و وسایل ضدعفونی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد همچنین این هفته به جای کیسه‌های کفش، نایلون یکبار مصرف در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین تأکید کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری تا حد امکان بیماران و سالمندان در مراسم این هفته نماز جمعه شرکت نکنند و والدین از آوردن کودکان به مراسم خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه این هفته قزوین به امامت حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم عابدینی» برگزار می شود.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha