سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ابوالقاسم مقیمی

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: یک مرکز رشد فرهنگ شهروندی در انتهای بلوار یادگار امام و در مجموعه جوانمرد در حال اجرا است و بعد از نوروز نیز مرکز رشد و آموزش‌های شهروند ترافیک در مجموعه شهید شیرازی احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی با بیان اینکه در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و برنامه پنج ساله شهرداری قم باید در سال ۹۹ بالغ بر ۱۳ مکان فرهنگی در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری باشد، اظهار کرد: تا سال گذشته حدود چهار مکان در اختیار سازمان بود و در طول یک سال و نیم اخیر حدود هشت مکان به ظرفیت سازمان اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تا سال ۹۹ به پیش‌بینی ظرفیت‌های فرهنگی برنامه پنج‌ساله خواهیم رسید، گفت: مجموعه اماکن در اختیار شهرداری چند دسته است؛ یک مجموعه سراهای محله‌ای داریم که تمرکز آنها بر آموزش مردم است.

مقیمی با تاکید بر اینکه مجموعه شفق در امین‌آباد در اختیار این سازمان است، افزود: مجموعه فدک در شیخ‌آباد، مجموعه اطلس در شهرقائم، مجموعه شهروند در پردیسان هم زیرمجموعه شهرداری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکثر مجموعه‌های فرهنگی شهرداری در مناطق محروم فعال هستند، تصریح کرد: فرهنگسرای ایثار هم حدود ۱۰ سال است که خدمات به مردم ارائه می‌کند؛ یک فرهنگسرا هم در شهرک فاطمیه در حال ساخت است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: مرکز رشد فرهنگ شهروندی نیز در انتهای بلوار یادگار امام و در مجموعه جوانمرد در حال اجرا است، بعد از نوروز نیز مرکز رشد و آموزش‌های شهروند ترافیک هم در مجموعه شهید شیرازی احداث خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha