چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ائتلاف سائرون عراق

حوزه/ ریاض محمد علی نماینده ائتلاف سائرون عراق گفت: فراکسیون های سیاسی هنوز در خصوص شخصیت معینی برای نخست وزیری به توافق نرسیده اند و نشست ها و جلساتی که در جریان است برای توافق طرف های شیعی در خصوص نخست وزیر آینده تمرکز دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ریاض محمد علی نماینده ائتلاف سائرون عراق گفت: فراکسیون های سیاسی هنوز در خصوص شخصیت معینی برای نخست وزیری به توافق نرسیده اند و نشست ها و جلساتی که در جریان است برای توافق طرف های شیعی در خصوص نخست وزیر آینده تمرکز دارد.

وی افزود: بسیاری از نامزد هایی پیشنهاد شده مورد بحث و بررسی قرار گرفته شدند و احتمال دارد یکی از آنان از سوی فراکسیون های سیاسی به عنوان نخست وزیر معرفی شود.

ریاض محمد علی ادامه داد: نامزد جدید باید از روابط خوبی با طرف های سیاسی برخوردار باشد، رویکرد جدید داشته و مایه آرامش خاطر شود و همچنین ضروری است که روابط خوبی با خارج داشته باشد.

نماینده ائتلاف سائرون تصریح کرد: علی رغم اینکه اسامی زیادی برای نخست وزیری مطرح شده، امّا طرف های سیاسی هنوز بر سر شخصیت معینی به توافق نرسیدند و جلساتی برای رسیدن به توافق میان طرف های شیعی بر سر نخست وزیر در جریان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha