پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در پیامی درگذشت معاون حوزه علمیه خواهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیر سابق حوزه خواهران در پی در گذشت خانم داودی معاون حوزه علمیه خواهران به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
سرکار خانم داودی را از حدود بیست وپنج سال پیش میشناختم و در طول این مدت جز ادب، نجابت، بزرگ منشی، فهم، کمال و تدین از ایشان سراغ نداشتم. بسیار جدی و پرکار و نسبت به پست و مقام و عناوین دنیایی بی اعتنا بود. تقریبا از ابتدای همکاریش در حوزه های علمیه خواهران در سمت قائم مقامی معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران انجام وظیفه می کرد. چند بار پیشنهاد مسئولیت معاونت آموزش را رد نمود و آن گاه این مسئولیت را پذیرفت که احساس تکلیف نمود و یقین پیدا کرد که مسئولیت در او متعین است.
در هر جایگاهی که بود؛ هرگز منش طلبگی را رها نکرد. می توان او را سرباز بی ادعای مولایمان حضرت حجت روحی فداه توصیف کرد.
رفتاری نمونه، بارز، و متناسب با شأن یک زن مسلمان داشت و در عین تعهد کاری، نسبت به خانواده بسیار مسئولیت پذیر بود. با همان سادگی و صفای جنوبی ها، نسبت به حل مشکلات همکاران و مراجعان، صادقانه و صمیمی تلاش می کرد. خداوند روح پاک او را با اولیاء معصومش علیهم السلام به ویژه حضرت فاطمه زهرا، صدیقه طاهره سلام الله علیها همنشین گرداند.
اینجانب، مصیبت بزرگ رحلت آن بانوی مومن را خدمت مولایمان حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، حوزه های علمیه خواهران، همکاران و خانواده محترمش به ویژه حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای هاشم پور و فرزندان عزیزش تسلیت می‌گویم و علو درجات آن بانوی مکرمه و صبر و اجر برای بازماندگان را از خداوند منان مسئلت دارم.

 محمودرضا جمشیدی ۱۳۹۹/۱/۱
برابر با بیست و پنجم رجب المرجب ۱۴۴۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha