چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در طول چند روز گذشته سخنانی مبنی بر اینکه کرونا موجب می شود افراد نتوانند روزه بگیرند در محافل متعدد مطرح می شود، اما باید بگوییم کرونا ارتباطی با روزه گرفتن ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بیجار، حجت الاسلام علی مرادی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)، اظهار داشت: در آخرین جمعه ماه مبارک شعبان مردم خود را برای ورود به ماه رمضان آماده می کنند و مردم بدانند ماه خدا به سوی آنها می آید که سرشار از خیر و برکت و همراه سلامتی است.

امام جمعه شهرستان بیجار افزود: خداوند متعال در همه حال حواسش به بندگانش است و هیچگاه رحمت و مغفرت خود را از آنها دریغ نمی کند.

حجت الاسلام مرادی گفت: در ماه مبارک رمضان خداوند متعال مانند محبت مادر به فرزند به بندگان خود محبت می کند و مؤمنان در این ماه مورد مغفرت خداوند متعال قرار می گیرند.

این استاد حوزوی تصریح کرد: مسلمانان بکوشند در روزهای باقی مانده به ماه رمضان با خودسازی و آمادگی لازم به این مهمانی ورود پیدا کنند.

امام جمعه بیجار تأکید کرد: در طول چند روز گذشته سخنانی مبنی بر اینکه کرونا موجب می شود افراد نتوانند روزه بگیرند در محافل متعدد مطرح می شود، اما باید این را بگوییم که کرونا هیچ ارتباطی با روزه گرفتن ندارد و به این سخنان نباید توجه شود.

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: با رعایت بهداشت و حفظ فاصله اجتماعی باید زندگی روزمره خود را بگذرانیم و به خداوند متعال پناه ببریم تا خدواند لطفش را بیشتر از گذشته شامل حال مردم و نظام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha