جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست انتفاضه و قدس، اقامه نماز عید سعید فطر، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد خراسان شمالی

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: درست است که به دلیل مسئله کرونا برگزاری اجتماعات به مشکل می‌خورد و شاید امکان‌پذیر نباشد؛ اما گرامیداشت ایام‌الله ماه رمضان و مناسبت های ماه خرداد فقط با اجتماع نیست، از این‌ رو باید از همه ظرفیت‌های موجود برای گرامیداشت این ایام استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، امروز در جلسه برنامه‌ریزی انتفاضه و قدس، اقامه نماز عید سعید فطر، سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد خراسان شمالی، اظهار کرد: برابر ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا در کشور تا پانزدهم اردیبهشت تمام اجتماعات مذهبی و ... ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: مقرر شده پس از این تاریخ در ستاد ملی بر روی موضوع برگزاری یا عدم برگزاری تجمعات و مراسم‌ها بحث شود و قطعاً هر چه در ستاد ملی مصوب شود تکلیف مورد نظر را در زمینهٔ برگزاری اجتماعات و مناسبت‌ها اجرایی می‌کنیم و اگر قرار بر برگزاری مراسم باشد با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

حیاتی تصریح کرد: البته بزرگداشت و نکوداشت ایام‌الله بسیار مهم است؛ زیرا این مناسبت‌ها روزهای گران‌قدری در تاریخ اسلام و انقلاب و نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: درست به دلیل مسئله کرونا برگزاری اجتماعات به مشکل می‌خورد و شاید امکان‌پذیر نباشد؛ اما گرامیداشت ایام‌الله ماه رمضان و مناسبت های ماه خرداد فقط با اجتماع نیست، از این‌ رو باید از همه ظرفیت‌های موجود برای گرامیداشت این ایام استفاده کنیم.

حیاتی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و رسانه ملی بهره ببریم، یادآور شد: در نیمه شعبان امسال علی‌رغم اینکه اجتماعات ممنوع بود ولی برنامه‌های خوبی در استان برای برگزاری گرامیداشت این مناسبت اجرایی شد و می‌توان همان شیوه را برای نکوداشت مناسبت‌های پیش رو در پیش گرفت.

وی تصریح کرد: البته ما باید آمادگی لازم را برای بازگشایی اماکن مذهبی و برگزاری اجتماعات داشته و برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی آماده باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: به‌ محض اینکه ابلاغیه از ستاد ملی مبارزه با کرونا واصل شود جلسه ستاد استانی برگزار کرده و چارچوب‌ها را تبیین می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha