جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تکریم و معارفه مدیر خان

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام فلاح مبارکه به عنوان «مدیر مدرسه علیمه خان یزد» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد،حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علیمه خان یزد، خدمت به طلاب را از نعمت های الهی دانست.

وی ادامه داد: مسئولیت داشتن در حوزه های علمیه ضمن این که کار بسیار سنگین و مهمی است، نعمت بزرگ الهی بوده که هم خیر و برکت دارد و هم آزمایش هایی را برای انسان به دنبال دارد. اگر انسان بتواند در این مسئولیت، طلابی مفید برای دین و جامعه و سربازانی برای امام زمان ارواحناه فداه تربیت کند، از این نعمت الهی بهره مند شده و آثار و برکات آن را در زندگی خود مشاهده می کند؛ البته این نعمت شامل هر فردی نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در ادامه ضمن تقدیر از حجت الاسلام حسینی که در مدت مدیریت خود در مدرسه علمیه خان کارهای بسیار خوبی را انجام داد به علت تغییر مدیر این مدرسه اشاره کرد و گفت: یک سالی است  ایشان اصرار بر رفتن دارد که با مخالفت اینجانب مواجه شد و در چند ماه اخیر اصرارشان بیشتر شد که بنده به قول دادم تا قبل از تیر ماه ۹۹  مدیر جدید معرفی خواهد شد.

وی، همچنین از حجت الاسلام فلاح مبارکه به دلیل پذیرفتن مدیریت مدرسه خان تشکر کرد و موفقیت او را در این مسئولیت مهم از خداوند منان خواستار شد.

تکذیب برخی حاشیه ها

حجت الاسلام سید حسین حسینی، مدیر سابق مدرسه علمیه خان یزد نیز در این مراسم تکریم، با تقدیر تقدیر از زحمات معاونان و کادر مدرسه، گفت: ارتقاء پایه های درسی و معدل مدرسه در این چند سال مرهون زحمات همه معاونان است.

وی ادامه داد: در این سال ها تعداد طلاب مدرسه خان از 140 نفر به 226 نفر، طلاب شب خواب از زیر 20 نفر به بالای 90 نفر، پرسنل اداری مدرسه از 6 نفر به 10 نفر، رایانه عمومی جهت استفاده طلاب از 2 عدد به 7 عدد، کتب ثبت شده کتابخانه از 500 نسخه به 15000 نسخه افزایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام حسینی همچنین از حسن اعتماد مدیر حوزه علمیه استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: رفتن این حقیر با درخواست خودم بوده و وجود هرگونه کدورت، اختلاف و ... را در رفتن از مدرسه خان قویاً تکذیب می کنم.

در پایان جلسه، توسط حجت الاسلام والمسلمین شمس، از زحمات حجت الاسلام حسینی تقدیر و حکم مدیریت حجت الاسلام فلاح به ایشان تحویل گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha