جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا شیرزاد ایزدی

حوزه/ ماموستا شیرزاد ایزدی گفت: امروز شاهد اضمحلال تدریجی قدرت و هیمنه دروغین رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و ان شاء الله در آینده ای نزدیک اثری از این رژیم جعلی در منطقه نخواهیم دید.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان به روز جهانی قدس شریف اشاره کرد و گفت: سالیان سال است که قدس، اولین قبله گاه مسلمین جهان در دستان ناپاک رژیم جعلی اسرائیل اسیر است و این برای جهان اسلام مسئله ای بزرگ و سنگین است.

وی ادامه داد: سکوت کشورهای اسلامی در مقابل زیاده خواهی صهیونیست ها باعث شده است که این رژیم بدون هیچ دغدغه ای جهان اسلام را تهدید کند و تنها ایران اسلامی است که در مقابل این رژیم غاصب ایستاده است.

ماموستا شیرزاد ایزدی عنوان کرد: به برکت ایستادگی جوانان جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی و... امروز اسرائیل از بسیاری از مواضع غیرانسانی و ضدحقوق بشری خود عقب نشسته است که این خود یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام محسوب می شود.

وی ادامه داد: با این وجود هدف نهایی و غایی همه مسلمین جهان اعم از سنی و شیعه آزادسازی قدس شریف می باشد و بی شک این مهم هرگز روی نمی دهد مگر با اتحاد و برادری جهان اسلام.

این عالم اهل سنت ادامه داد: امروز دیگر قدرت پوشالی اسرائیل برای همگان عیان شده است و شکست های اخیر در مقابل حزب الله و جبهه مقاومت نشان دهنده این مهم است، لذا به فرموده امام راحل (ره) هر مسلمان اگر یک سطل آب بر روی رژیم صهیونیستی بریزد، از بین خواهد رفت.

ماموستا شیرزادی گفت: امروز شاهد اضمحلال تدریجی قدرت و هیمنه دروغین رژیم غاصب اسرائیل هستیم و ان شاء الله در آینده ای نزدیک اثری از این رژیم جعلی در منطقه نخواهیم دید، زیرا اسرایل را باید جرثومه فساد و تباهی در منطقه و جهان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha