جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قربانپور،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت ۱۷۲ خانه قرآنی در استان مرکزی، گفت: برای پیشرفت و توسعه فعالیت‌های قرآنی با دعوت از خیرین می‌توانیم برای رشد فرهنگ قرآنی قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه هماهنگی نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین، ضمن ابراز خرسندی از سفر حجت‌الاسلام موسی جامعه‌ای معاون تعلیم و تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به استان مرکزی اظهار داشت: ۱۷۲خانه قرآنی در استان مرکزی مشغول فعالیت هستند اما در ایام شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های خود را در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

وی افزود: استان مرکزی در راستای فعالیت‌های قرآنی استعدادهای بسیار ارزشمندی دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم در زمینه تربیت حفاظ و قاری و مدرس قرآنی گام های مؤثری در گام دوم انقلاب برداریم.

حجت‌الاسلام قربانپور با اشاره به اینکه همدلی و تعامل خوبی بین دستگاه‌های متولی فعالیت‌های قرآنی در استان مرکزی حکم فرماست، ادامه داد: ضرورت دارد مسئولان در سطح کشور ستاد فرماندهی و راهبری قرآنی تشکیل دهند تا خروجی کار در جامعه به شکل محسوسی برای مردم عزیز ایران اسلامی ملموس باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم در زمینه‌های قرآنی آمادگی کامل را دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای پیشرفت و توسعه فعالیت‌های قرآنی نباید فقط به بودجه‌های پیش بینی شده بسنده کرد بلکه با دعوت از خیرین می‌توانیم برای رشد و تعالی فرهنگ قرآنی قدم های مؤثری برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha