پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هفته نامه افق

حوزه/ ششصد و سی و دومین شماره هفته‌نامه «افق حوزه» با اخبار متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی به سردبیری حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ششصد و دومین شماره هفته نامه «افق حوزه» مطالبی همچون«چرا خداوند با وجود اینکه می دانسته بسیاری از انسان ها به جهنم می روند در عین حال آن ها را خلق کرد؟»، « آیت الله سیفی مازندرانی در پاسخ به چند سوال تبیین کرد چرایی عدم قصاص پدر در قتل فرزند»، « رونمایی از سایت عربی جامعه الزهرا»، « امام خامنه ای در ارتباط تصویری با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  مجادلات مردم را ناراحت می کند همه باید در مقابل دشمن یک صدا باشیم»، « آیت الله خاتمی در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب تاکید کرد ضرورت ارائه طرح های عملیاتی برای معیشت طلاب تا شناسایی نفوذی ها»، « آیت الله مروی در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب تصمیم سازی در خلا قابلیت اجرا ندارد»، « آیت الله حسینی بوشهری در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم معیشت طلاب و منابع پایدار حوزه در دستور کار شورای عالی حوزه های علمیه است» و..... به چشم می خورد.

دانلود شماره جدید هفته نامه

علاقه مندان جهت تهیه نشریه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، پلاک ۱۵ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۰۵۳۸ تماس بگیرند.

گفتنی است: هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مسئولی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشینی مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha