جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مجازی

حوزه/ نشست «تعالی راهبران گام دوم انقلاب» به صورت مجازی و با حضور مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر برگزار شد.

زینب غفوری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اشکذر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد اظهار داشت: ظهر امروز نشست «تعالی راهبران گام دوم انقلاب» همزمان با سراسر کشور و به همت حجت الاسلام پورقیومی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست آنلاین که اساتید و نخبگان تبلیغی شهرستان از جمله سیده فاطمه حسینی مدیر مدرسه علمیه خواهران اشکذر حضور یافتند؛ حجت الاسلام پور قیومی گفت: ضرورت هم اندیشی فعالان عرصه های مختلف فرهنگی در گروه های ۱۲گانه شناسایی شده و در این هفته و هفته آتی جلسات آنلاین توسط سازمان تبلیغات کل کشور برای این گروه ها تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اشکذر ادامه داد: هدف از این جلسات تبیین اسلام ناب محمدی(ص)، یکی شدن اهداف گروه های انقلابی و نیروسازی برای انقلاب اسلامی بیان شد.

غفوری مهم ترین مصوبات این نشست مجازی را تشکیل کارگروه تخصصی با دبیری مدیر مدرسه علمیه خواهران اشکذر بیان کرد و گفت: از مصوبات دیگر جلسه رصد کارگروه‌های مشابه فرهنگی در سطح شهرستان، جلوگیری از موازی کاری برای هدر نرفتن وقت نیروهای انقلابی، ارتباط با آموزش و پرورش در زمینه های فرهنگی توسط نخبگان تبلیغی و آموزش نیروهای غیرطلبه که به عنوان مداح در سطح شهر فعالیت می کنند، برشمرد.

وی تصریح کرد: مصوب شد گروهی از مبلغان سطح شهرستان، شبهات را در گروه های مجازی رصد نمایند و با همکاری گروه های پژوهشی و اساتید نخبه پاسخ آن ها را به صورت منظم و جامع در گروه های مجازی منتشر کنند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha