جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 909880
۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
نماز جمعه خاتم

حوزه/ امام جمعه هرات گفت: راه حل مشکلات اقتصادی با حفظ و تقویت روحیه خود اتکائی و اعتماد به نفس و نداشتن نگاه بیرون از مرزها به دست توانمند خودمان به دست می آید و مشکلات اقتصادی را حل می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمدعلی جعفری در جمع نمازگزاران شهر هرات مرکز شهرستان خاتم با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در گفتگوی زنده با نمایندگان مجلس یازدهم، این مجلس را مجلس امید و انقلابی نام بردند.

وی اظهار کرد: اولین توصیه رهبر معظم انقلاب امید آفرینی مجلس به مردم بود؛ چراکه مردم درشرایط سخت اقتصادی هستند و نمایندگان مجلس به خاطر داشته باشند که مردم با وجود تبلیغات مأیوس کننده دشمن، در زمان انتخابات رأی دادند.

خطیب نماز جمعه هرات تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس تشکیل شده از قوی ترین و انقلابی ترین مجلس است که از نیروهای جوان و تحصیل کرده و کاربلد و مدیرانی انقلابی تشکیل شده است.

حجت الاسلام جعفری بخش دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود مشکلات را یادآور شد و افزود: در حالی که بنیه کشور قوی است ولی مدیریت ضعیف است و عدالت برقرار نیست وگرنه کدام کشور را از این همه نعمت خدادادی برخوردار است؟

وی اظهارداشت راه حل مشکلات اقتصادی با حفظ و تقویت روحیه خود اتکائی و اعتماد به نفس و نداشتن نگاه بیرون از مرزها به دست توانمند خودمان به دست می آید و مشکلات اقتصادی را حل می کنیم.

امام جمعه شهر هرات اضافه کرد: ناو آمریکایی به جهنمی از آتش و دود خاکستر تبدیل شد که نشان از ضعف و ناتوانی مدیریتی و اطلاعاتی و امنیتی آمریکاست که مدعی ابرقدرتی جهان است.

حجت الاسلام جعفری در پایان از همه مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هم مراقب سلامتی خود و هم جامعه و همشهریان باشند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها را از یاد نبرند و  برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس تضرع و دعا به درگاه خداوند نمایند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha