پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاري سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در قروه با مشارکت طلاب و بسیجیان

حوزه/ قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در پاسخگویی به‌فرمان مقام معظم رهبری زیدعزّه با هدف ترویج سنت حسنة «قربانی» و هدایت «کمک‌های مؤمنانه» به محرومین در استان یزد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمدحسین باقریان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته امداد در نظر دارد برای کمک به معیشت نیازمندان با توجه به شرایط کنونی جامعه، نسبت به برگزاری مرحله دوم رزمایش با مشارکت مردم نیکوکار استان یزد اقدام کند.

وی افزود: کمیته امداد استان یزد در عید قربان امسال در راستای برگزاری رزمایش مواسات برنامه ویژه‌ای برای دریافت نذورات طراحی و برنامه‌ریزی کرده است و در نظر دارد نسبت به ذبح پنج هزار گوسفند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به‌ویژه خیران و حامیان، مؤدیان زکات، صنایع، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استفاده کند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد ادامه داد: امسال در تمامی شهرستان‌ها ذبح گوسفند با انجام هماهنگی‌های لازم و رعایت نکات اصولی و بهداشتی به‌صورت نمادین در روز عید قربان اجرا می‌شود.

باقریان از اجرای گسترده طرح اطعام علوی در شب و روز عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: در تداوم رزمایش مواسات و همدلی این نهاد همچون ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران نسبت به طبخ غذای گرم در قالب طرح اطعام علوی و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان استان همزمان با شب و روز عید سعید غدیر خم اقدام می‌کند.

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha