یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه رستاق

حوزه/خطیب جمعه رستاق، سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با وظایف مجلس را یادآور شد و گفت: اولویت مجلس باید در مسائلی مانند تولید، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان، موضوع جمعیت و عدم وابستگی اقتصاد کشور به  نفت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری، امروز جمعه ۲۷ تیرماه در آئین عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه که در میعادگاه نمازجمعه جلال آباد رستاق اشکذر  برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام پایانی ماه ذی القعده، به ویژه شهادت امام جواد(ع) و ذکر روایتی از آن حضرت بیان کرد: به فرموده امام محمد تقی(ع) هرکس تقوای الهی را رعایت کند محبوب مردم خواهد شد؛ اگرچه مردم خود اهل تقوا نباشند.

وی با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا همگان را به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توصیه کرد و گفت: امیدواریم با قطع زنجیره انتقال این ویروس، هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

خطیب جمعه رستاق، سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با وظایف مجلس را یادآور شد و گفت: اولویت مجلس باید در مسائلی مانند تولید، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان، موضوع جمعیت و عدم وابستگی اقتصاد کشور به  نفت باشد.

حجت الاسلام دلاوری همچنین تحلیلی جامع را در رابطه با بیانیه مشترک ایران و چین برای نمازگزاران ارائه داد و گفت: گرایش تعامل اقتصادی با شرق از مطالباتی است که رهبر انقلاب بارها در سخنان خود به آن اشاره کرده‌اند که دسترسی به بازارهای بزرگ، توازن تجاری مناسب، منافع مشترک بالا، وجود پول ها و ارزهای متفاوت و گسترده از ثمرات آن است.

وی ادامه داد: اگر در همان سال ۹۴ که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «توافق بین ایران و چین برای روابط استراتژیک ۲۵ ساله کاملا درست و حکیمانه است»، از سوی مسئولین  پیگیری می شد و به برجام و آمریکا و اروپا دل نمی بستیم شاید امروز نتیجه آن برای اقتصاد کشور مشهود بود ولی متأسفانه در این امر کوتاهی شد و باید گفت اکنون  فقط در حد یک نقشه راه است و باید مراحل تصویب آن طی شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha