جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم ساره اشرف گنجویی از مبلغات مدارس امین استان کرمان

حوزه/ سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) با هدف توانمندسازی و آشنایی مبلغان خواهر با روش های جدید تبلیغی، جذب مخاطبین و نیازهای تبلیغی مخاطب و جامعه، به برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دریزد، اولین دوره تربیت مدرس(طرح هدات) ویژه مبلغان سنتی، حوزوی و دانشگاهی خواهر در یزد به همت سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود.

توانمندسازی و آشنایی مبلغان خواهر با روش های جدید تبلیغی، جذب مخاطبین و نیازهای تبلیغی مخاطب و جامعه، در سطوح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته از اهداف این دوره است.

سطح مقدماتی این دوره به صورت مجازی با عناوین «مهارت ها و ظرافت های تبلیغات»، «مقتل شناسی و فن رثاء» و «خانواده و جمعیت» خواهد بود و بانوان مبلغه علاقه‌مند به شرکت در این دوره ها می توانند تا روز پنج شنبه ۹۹/۰۵/۳۰ با مراجعه به سایت  مبشران به نشانی www.mobasheran.org برای ثبت نام اقدام نموده و به محتوای دوره آموزشی دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است، زمان برگزاری آزمون دوره آموزشی سطح مقدماتی از تاریخ ۹۹/۸/۱ اعلام شده است و مزایای شرکت در دوره تربیت مدرس مبلغان خواهر شامل اولویت در اعزام های تخصصی، ارائه بسته های حمایتی علمی و آموزشی، امکان شرکت در دوره های تخصصی مرتبط، معرفی به مراکز متقاضی، عضویت در شبکه نهضت پیشرفت زنان، مشارکت مبلغان خواهر توانمند در انجام امور پژوهشی و اعطاء گواهینامه پایان دوره آموزشی با تأیید معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد خواهران سازمان تبلیغات اسلامی استان محل سکونت خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha