پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شجاعان

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان یزد با اشاره به تغییر توزیع نذورات در ماه محرم به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: مردم استان می توانند کار طبخ نذورات خود و حتی نذورات طبخ شده و بسته بندی شده خود را برای توزیع بین نیازمندان به ما بسپارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمد شجاعان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تحت تأثیر قرار گرفتن مناسبت‌های مذهبی به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: این نهاد آمادگی دارد در ماه محرم و صفر به نیابت از مردم نیکوکار استان یزد نسبت به ادای نذورات آنان در قالب طرح‌های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند خودشان غذای نذری طبخ کنند، می‌توانند غذا را پس از طبخ درون ظرف‌های یکبارمصرف قرار داده و در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا به نیابت از طرف آن‌ها در بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

وی ادامه داد: امسال شیوه توزیع نذورات به علت شیوع ویروس کرونا تغییر می‌کند و بر این اساس مردم خیراندیشی که نذری دارند می‌توانند نذورات خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در قالب طرح «احسان حسینی» برای تأمین سبدهای معیشتی نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا پس از ساماندهی اقلام خوراکی به‌صورت بسته‌های معیشتی تحویل خانوار نیازمند در سطح استان شود.

شجاعان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز در قالب طرح «اطعام حسینی» در اختیار این نهاد قرار دهند تا غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی طبخ و در بین فقرا و نیازمندان توزیع شود، افزود: شیوه‌های مختلفی برای پرداخت نذورات نقدی در نظر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین گزینه‌های «اطعام حسینی» در بخش‌های نیکوکاری اپلیکیشن های بانکی برای دریافت نذورات نقدی مردم نیک‌اندیش استان یزد طراحی‌ شده است.

سامانه چهار رقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد نیز برای راهنمایی و پاسخگویی به نیکوکاران جهت اهدای وجوهات نقدی و نحوه تحویل اطعام گرم و بسته‌های معیشتی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha