پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی گفت: اقامه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف قیام امام حسین (علیه اسلام) بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه استان قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه اسلام)، گفت: اگر مردم در زمان امام حسین (علیه اسلام) دچار دنیا زدگی و مادی گرایی نمی شدند و عارف به امام زمان خود بودند، این واقعه اتفاق نمی افتاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از اهداف اصلی قیام امام حسین (علیه اسلام)  و یاران با وفایشان بود و لازم است باید از حادثه کربلا درس گرفت و در شناخت صحیح حق و باطل و دوست و دشمن با بصیرت عمل کرد و همواره پشتیبان ولایت و ارزش های اسلامی بود.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به خوبی نهادینه کنیم، عنوان کرد: سید الشهدا تمام دارایی خویش را فدای اسلام کرد تا امر به معروف و نهی از منکر و سیره نبوی اهل بیت (علیه اسلام) و پیامبر را زنده نگه دارد.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) بیش از نیمی از عمر با برکت خود را صرف تبلیغ اسلام کرد و امام حسین (علیه اسلام) احیاگر اسلام و ادامه دهنده راه ایشان بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha