چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران از برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: این مراسم پانزدهم شهریورماه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، از برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان در روز شنبه، پانزدهم شهریورماه خبر داد.

وی افزود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان نکا برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران بیان داشت: در این مراسم که جمعی از مدیران و اساتید مدارس علمیه استان نیز حضور دارند، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در ادامه با بیان این که برنامه های آموزشی مدارس علمیه استان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته قرار است، برنامه های آموزشی مدارس علمیه به صورت آفلاین و در قالب ضبط دروس صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: حدود ۲ هزار طلبه از پایه اول تا سطح عالی فعالیت های علمی خود همزمان با سال تحصیلی جدید در مازندران آغاز خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که طبق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت های آموزشی حضوری در مناطق قرمز کرونایی ممنوع است، ادامه داد: با توجه به وضعیت مناطق مختلف استان، فعالیت های آموزشی مدارس علمیه در بستر فضای مجازی ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که از همه ظرفیت های موجود جهت ارائه خدمات آموزشی به طلاب استفاده خواهیم کرد، بیان داشت: هدف ما این است که طلاب از برنامه های آموزشی حوزه عقب نمانند و به همین دلیل در حال حاضر باید از فضای مجازی جهت ارائه برنامه های آموزشی استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha