پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی امام جمعه ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی از عزاداری پرشور مردم در دهه نخست ماه محرم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی از عزاداری پرشور مردم در دهه نخست ماه محرم قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است؛

صلی الله علی الباکین علی الحسین. . .   

درود و رحمت بی کران الهی برعاشقان و ارادتمندان سرور شهیدان عالم، اباعبدالله الحسین و فرزندان  و یاران باوفا، آزاده و جان برکف آن امام.

محرم ۱۳۹۹ یکی از جلوه های بی بدیل و کم نظیر شور و شعور برگرفته از معرفت و منش حسینی بود. بی شک، این همه مرهون پیگیری، جدیت و دقت نظر و عمل همه ی مردم ولایتمدار استان بخصوص برگزار کنندگان هیئات مذهبی اعم از واعظان، مداحان، شاعران و نیروهای خدوم و مخلصی است که دوشا دوش هم، همراه باحضور و تلاش شبانه روزی سپاهیان قهرمان، بسیجیان مخلص و نیروی گرانقدر انتظامی، با حفظ دقیق اصول بهداشتی، توانستند بار دیگر کید و مکر دشمنان اهل بیت(ع) و دلبستگان به دنیای مادی را به خودشان برگردانده و فصل نوینی از عشق ورزی آگاهانه را به رخ جهانیان بکشند.

بحمدالله اینجانب با حضور در شهرهای مختلف استان شاهد نظم، یکپارچگی و برنامه ریزی بسیار خوب هیأت های مذهبی بودم و ضمن عرض خسته نباشید و آرزوی توفیقات روز افزون برای این عزیزان، خدای سبحان را براین نعمت بزرگ شاکرم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha