جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ارزش مبارزه با فساد کم‌تر از ارزش شهادت نیست، گفت: شهدا برای نظام آبرو و حیثیت کسب می‌کنند و کسانی که برای مقابله با فساد تلاش می کنند این حیثیت را حفظ می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت استان با تأکید بر این که فعالیت جریان دیده‌بان شفافیت باید بازدارنده باشد، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت نهادهای مردمی، افراد و گروه‌هایی که حاضر هستند هر کجا با فسادی مواجه شدند، آن را گزارش بدهند بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که فساد زیبنده جامعه دینی نیست، تصریح کرد: متولیان مبارزه با فساد باید با اقدامات مناسب ریشه این مسأله مهم را در جامعه اسلامی بسوزانند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که مبارزه با فساد باید تا مرحله‌ برخورد و مجازات پیگیری شود، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود برای مقابله با فساد در جامعه اسلامی استفاده شود.

وی با بیان این که هر چقدر امثال شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده برای انقلاب آبرو کسب می‌کنند، مفسدان این حیثیت را بر باد می‌دهند و با عمکرد فاسد خود ما را آماج انتقاد از نظام اسلامی قرار می‌دهند، افزود: متأسفانه ثروت و رفاهش برای مفسدان و بدنامی‌اش برای اسلام و نظام باقی می ماند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ارزش مبارزه با فساد کم‌تر از ارزش شهادت نیست، خاطرنشان کرد: شهدا برای نظام آبرو و حیثیت کسب می‌کنند و کسانی که برای مقابله با فساد تلاش می کنند این حیثیت را حفظ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که نباید اجازه دهیم آبرو و حیثیتی که امام و شهیدان با زحمت و از جان گذشتن برای اسلام و انقلاب به دست آورده‌اند را یک عده فاسد آن را بر باد بدهند، خاطرنشان کرد: فایده و ثواب مبارزه مفاسد اقتصادی از مبارزه با تروریست داعش و صهیونیسم هم بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نهادهایی که متولی مبارزه با فساد هستند نباید دچار موازی‌کاری شوند، بیان داشت: گاهی در مواجهه با فساد چند دستگاه متولی، هر یک جداگانه راهِ رفته را می‌روند اما در نهایت نتیجه‌ای نخواهد داشت. 

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha