جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، خدمت به مردم را یکی از بزرگترین ارزش ها در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در طول بیش از چهل سال اخیر تلاش ها و خدمات بسیار ارزشمندی از سوی نظام و انقلاب برای مردم کشورمان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی، این شغل را جهاد و ایثارگری دانست و گفت: آتش نشانان جان خود را برای نجات هموطن خود در طبق اخلاص قرار می دهد.

وی با بیان این که بسیاری از این افراد در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند، افزود: این شغل به معنای واقعی کلمه ایثار و از خودگذشتگی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، نجات جان یک انسان را عبادت توصیف کرد و افزود: به طور حتم این تلاش ها و مجاهدت ها از پاداش دنیوی و اخروی مناسبی برخوردار خواهد بود.

امام جمعه ساری بر ضرورت حمایت از این قشر زحمت کش تأکید کرد و گفت: باید مشکلات و دغدغه های این قشر فداکار بیشتر مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که هیچ عملی ارزشمند تر از نجات جان یک انسان نیست، تصریح کرد: به طور حتم فعالان این عرصه از جایگاه ویژه ای در جامعه بر خوردار هستند.

وی با تأکید براین که امکانات و تجهیزات آتش نشانان باید به روز باشد، خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر تجهیزات با دانش و مهارت همراه نباشد از کارآمدی لازم برخوردار نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خدمت به مردم را در هر شرایطی بسیار ارزشمند توصیف کرد و با بیان این که یکی از بزرگترین ارزش ها در نظام اسلامی خدمت به مردم است، تصریح کرد: در طول بیش از چهل سال اخیر تلاش ها و خدمات بسیار ارزشمندی از سوی نظام و انقلاب برای مردم کشورمان صورت گرفته است.

امام جمعه ساری، مجاهدت، ایثارگری و تلاش مضاعف آتش نشانان برای خدمت به مردم را نشان از دغدغه درونی و انگیزه بالای این قشر عنوان کرد و گفت: به طور حتم فداکاری ها و ایثارگری های این قشر نزد مردم محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مسئولیت پذیرش آتش نشانان الگویی برای سایر بخش های کشور است، تصریح کرد: باید بخش های دیگر کشور نیز در عمل به تکلیف و مسؤولیتی که بر عهده دارند بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به این که شهدا نیز در هشت سال دفاع مقدس با عمل به تکلیف، در برابر دشمنان ایستادند و از میهن اسلامی دفاع کردند، گفت: به طور حتم حرکت در مسیر شهدا، احساس مسئولیت را در ما تقویت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha