پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انزوای آمریکا

حوزه/ برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بررسی دلایل کشورهای متحد و غیرمتحد آمریکا برای عدم همراهی با این کشور می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با اشاره به اشتباه بزرگ آمریکا در خروج از برجام و در نتیجه از دست دادن شانس استفاده از ابزارهای موجود در برجام، اقدامات ترامپ و دولت آمریکا در راستای ایجاد تحریم های جدید و شدیدتر علیه ایران با استفاده از حربه های فراقانونی و بازی های کلامی را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در این برنامه ضمن مروری بر تاثیرات این اقدامات بر نظم بین الملل و ساختارهای حقوقی، تبعات احتمالی آن مورد واکاوی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با نگاهی به اعلام آمادگی ایران برای هرگونه اقدام متقابل نسبت به تحریم های آمریکا، توانمندی های ایران در تولید سلاح های پیشرفته و امکان صادرات آنها را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

از دیگر محورهای مهم مورد بحث در این برنامه لزوم تحریم آمریکا و متحدانش در حوزه تسلیحاتی در بعد صادراتی و وارداتی است که در این خصوص یافته شدن سلاح های آنها در دستان داعش، جبهه النصره و بسیاری از گروه های تروریستی در آفریقا و روند ادامه دار آن بررسی خواهد شد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد چهارشنبه ۹ مهر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۳:۰۰ و ۱۸:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ و جمعه ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha