پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 921291
۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی ضمن مروری بر اعتراضات مردمی در پی یک تجاوز گروهی دیگر به یک دختر نوجوان در اسرائیل، رشد پرونده های تجاوز جنسی و عدم اجرای عدالت در بسیاری از پرونده های مشابه را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به همه گیری خشونت جنسی در اسرائیل به واکاوی خشونت های جنسی در رژیم صهیونیستی که طی سال های اخیر آمارها و گزارش های زیادی از آن منتشر شده است می پردازد.

در این برنامه با اشاره به گزارشی درخصوص تجاوز گروهی و آزار جنسی دختری ۱۶ ساله و خشم و اعتراض ساکنان اسرائیل نسبت به آن، بحث و تبادل نظر پیرامون عدم برخورد قانونی با متجاوزان جنسی در رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

نگاهی به دلایل افزایش تجاوزات جنسی در اسرائیل طی سال های اخیر و بررسی علل عدم قانونگذاری صحیح در اسرائیل برای مقابله با رشد این مسئله از دیگر محورهای مورد بحث در این زمینه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه ۹ مهر ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰، جمعه ساعت ۱۹:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۸:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha