جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن روحانی

حوزه/ برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بررسی وضعیت دولت حسن روحانی در سال پایانی فعالیت آن و تلاش های صورت گرفته در مسیر حل مشکلات متعدد اجتماعی و اقتصادی کشور می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با اشاره به نظر برخی کارشناسان مبنی بر ناتوانی دولت در حل مشکلات گسترده به ویژه مشکلات اقتصادی، وضعیت دولت  روحانی در آخرین سال فعالیتش و اشاره به معرفی تحریم ها به عنوان مقصر اصلی در مشکلات ایجاد شده از سوی دولت مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در این برنامه با مروری بر تاریخچه تحریم های شدید آمریکا علیه ایران از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی ایران، نگاهی خواهد داشت به کاهش درآمدهای دولت در سال های گذشته به دلیل تحریم ها، تلاش های دولت برای هدایت سرمایه ها به سمت تولید، میزان انتفاع کسب و کارهای غیرمولد از تصمیم های وزراتخانه ها، اقدامات دولت برای کاهش اتکای بودجه سالانه به صادرات نفتی و میزان ضررهای دولت های یازدهم و دوازدهم از اعتماد به آمریکایی ها و راه حل خروج از آن را مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد داد.

تاکید اقتصاددانان بر توجه ویژه به توان داخلی صنایع، کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان برای کاهش اتکا به خارج از کشور و راهکارهای احتمالی برای مهار تورم و مشکلات موجود برای اجرای آنها از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه است.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد چهارشنبه ۲۳ مهر از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۳:۰۰ و ۱۸:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ و جمعه ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha