شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 921899
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
بلاروس

حوزه/ برنامه این هفته «شکاف اقتصادی»(Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به بحث و بررسی پیرامون احتمال بحران اقتصادی در بلاروس می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «شکاف اقتصادی» با اشاره به گسترش اعتراضات سیاسی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و تقلب در این زمینه در بلاروس به بررسی ابعاد مختلف اقتصاد این کشور و در هم تنیدگی آن با روسیه می‌پردازد.

این برنامه با نگاهی به وضعیت فعلی اقتصاد بلاروس، تاثیر اعتراضات اخیر بر اقتصاد این کشور را مورد نقد و تبادل نظر قرار داده و کمبود دلار آمریکا و یورو در دستگاه های ATM در سراسر کشور بلاروس، دلایل افزایش ۵ برابری تقاضا برای دلار در بلاروس و علل کاهش ارزش روبل بلاروس طی هفته های اخیر را با استفاده از نظرات کارشناسان بررسی خواهد کرد. رئیس جمهور فعلی بلاروس ، موفق شد برای یک دوره جدید دیگر در سمت خود باقی بماند و بدین ترتیب دوره تصدی او به طولانی ترین دوره ریاست جمهوری در بلاروس تبدیل شد. رئیس جمهور از حمایت بسیاری از قدرت های خارجی ، از جمله ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا برخوردار نیست و این دولت ها تحریم های مختلفی را اعم از اقدامات تجاری و تحریم های تسلیحاتی علیه این کشور اعمال کرده اند.

در این برنامه همچنین  نگاهی به وضعیت نزولی تولید در صنایع مختلف در بلاروس طی هفته های اخیر و مروری بر تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور  خواهد شد.

برنامه «شکاف اقتصادی» با بررسی موارد فوق، با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبانگردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات ۱۰:۳۰، ۱۴ و ۱۹:۳۰ و روز سه شنبه ساعات ۳:۳۰، ۱۳ و ۱۷:۳۰ روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha