سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در زمینه طراحی رشته ارتباطات و رسانه، با اداره فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر، تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  ابراهیم داودی «مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی دفتر تبلیغات اسلامی » در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد ورود جدی دفتر تبلیغات اسلامی به عرصه فضای مجازی و نظر به اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به گسترش فعالیت های مربوط به فضای مجازی و رسانه با تأسیس معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، پیگیری امور مربوطه جزء برنامه های جدی بخش های مختلف و مرتبط با این حوزه در دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

وی گفت: از این رو، با توجه به اینکه گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی متولی آموزش های مربوط به حوزه فرهنگ و ارتباطات بوده و بی شک فضای مجازی و رسانه خود زیر مجموعه ارتباطات می باشد، این گروه نسبت به همکاری با اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در قالب کمک به انجام تعهدات آموزشی که مرتبط با مأموریت این گروه آموزشی می باشد، اعلام آمادگی می نماید.

مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی تصریح کرد: در این راستا، گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی متعهد شده است که نسبت به «طراحی، برنامه ریزی و همکاری بر برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت جهت توانمند سازی و دانش افزایی مخاطبین در حوزه آموزش های رسانه و فضای مجازی»، «طراحی و ارائه سرفصل های آموزشی مرتبط با رشته ها و دوره آموزشی»، «طراحی رشته های آموزشی سطح سه و چهار در حوزه ارتباطات و رسانه به شیوه آموزش های حضوری و مجازی» و «تأمین محتوای آموزشی و تدوین درسنامه های آموزشی مرتبط با دوره های طراحی شده» و... اقداماتی را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اداره فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر متعهد شد تا «نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری جهت برگزاری دوره های آموزشی (حضوری یا آنلاین) بودجه مورد نیاز جهت طراحی سرفصل دوره ها و کارگاه ها، حق التدریس اساتید، تدوین محتوا و درسنامه های آموزشی، را تأمین کرده و نسبت به «پیگیری جدی تصویب رشته های مرتبط با قسمت های مربوطه در دفتر یا خارج از آن» و «انجام امور اطلاع رسانی و جذب مخاطبین با همکاری اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» و... اقدام نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha