جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید توفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان گفت: تهذیب می تواند زمینه ساز تقویت روحیه انقلابی و نیز ایجاد بصیرت و بینش دینی و سیاسی در بین روحانیون و طلاب شود.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از زیرساخت های کیفی در حوزه های علمیه کشور، تقویت روحیه معنوی و تهذیب طلاب است، لذا در کنار مسایل آموزش و پژوهشی همواره مسائله تهذیب و اخلاق در حوزه های علمیه از اولویت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تقویت روحیه انقلابی و دینی طلاب می تواند مسیر علم آموزی آنان را هموار کند، گفت: تهذیب نفس و ارتقا اخلاقیات، زمینه ساز سهولت مسیر آموزش و یادگیری طلاب می شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان ادامه داد: تهذیب می تواند زمینه ساز تقویت روحیه انقلابی و نیز ایجاد بصیرت و بینش دینی و سیاسی در بین روحانیون و طلاب شود، بنابراین برای رسیدن به این هدف والا نیازمند کار بیشتر و جهادی در حوزه های علمیه هستیم.

حجت الاسلام رضایی در پایان با اشاره به اینکه کرونا مدارس علمیه را به تعطیلی کشانده است، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه کلاس های طلاب به علت ویروس منحوس کرونا به صورت حضوری دایر نیست، ولی نباید این امر باعث شود که طلاب از  آموزش و تهذیب دور شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha