چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
25 آبان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از عدم برگزاری میدانی مراسم  بزرگداشت ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان به دلیل شیوع کرونا خبر داد و افزود: امسال محوریت برنامه های این روز مهم در رسانه ها و فضای اجرا می شود.

محمدعلی احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، پیرامون روز ۲۵ آبان سالروز حماسه  و ایثار مردم اصفهان و تقارن آن با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های اجتماعی، اظهار کرد:   آبان سال ۶۱ حادثه عظیمی در اصفهان رخ داد و ۳۷۰ شهید در یک روز تشییع شد؛ به واقع این اتفاق بسیار در تاریخ انقلاب مهم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: فردای تشییع ۳۷۰ شهید بر دستان مردم شهید پرور اصفهان در ۲۵ آبان سال ۶۱، کمک های مردمی و نیروهای اصفهانی به جبهه ها ارسال و اعزام شدند و امام راحل(ره) در این زمینه فرمودند "هیچ جای نمی تواند مانند اصفهان پیدا کرد که یک روز تشییع و روز دیگر اعزام به جبهه ها  داشته باشند".

وی افزود: بزرگداشت ۲۵ آبان نشان از این است که مردم اصفهان همچنان در خط انقلاب و در مسیر ولایت بوده و جوانان اصفهانی مانند دهه ۶۰ پای کار انقلاب هستند.

احمدی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها، فعالیت میدانی و به صورت فیزیکی برای ۲۵ آبان نداریم و محور فعالیت ها به سمت و سوی رسانه ها و فضای مجازی و تبلیغات محیطی است

وی با تاکید براینکه نباید از این روز بزرگ غفلت کرد ، عنوان کرد: شعار امسال بزرگداشت ۲۵ آبان، «اصفهان شهر شهیدان نام آوار» است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha