شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ رئیس جامعه روحانیت شیراز در پی ارتحال آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، رئیس جامعه روحانیت شیراز در پی ارتحال عالم مجاهد آیت الله محمد یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال فقیه عالیقدر، عالـم ربانـی، شاگرد حضـرت امـام خمینـی (ره) و یاور مقام معظم رهبـری مدظله العالی، حضـرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

شخصیت ارزشمندی که با حضور فعال خویش در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش ارزنده ای ایفاء نمود و پس از آن همراهی همه جانبه‌اش با مقام معظم رهبری مدظله العالی و تلاش در مسیر تحقّق اهداف نهضت اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را وجهه همت خویش قرارداد.

این عالم وارسته در طول حیات با برکت خویش منشأ خدمات فقهی، قضایی و سیاسی فراوانی بود و از این رو رحلت ایشان، بی شک ثلمه ای سنگین برای حوزه های علمیه و نیز مصیبتی بزرگ برای ارادتمندان آن بزرگوار است.

جامعـه روحانیت شیـراز این ضایعه مولمه و اندوهبار را به محضر حضـرت بقیة الله الاعظـم(عج)، مراجـع عظام تقلیـد خاصـه وجـود مبارک مـقام معظـم رهبری مدظله العالـی، حـوزه های علمیـه، مردم قدرشناس ایـران اسلامـی و خـانـواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایـزدمنان رحمت و غفران واسعه و حشر با اولیاء الهی  جهت آن عالم ربانی و صبر و اجر جهت بازماندگان محترم درخواست دارد ./ والسلام    

سید علی اصغر دستغیب

رئیس جامعه روحانیت شیراز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha