شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله محمد یزدی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام با تسلیت ارتحال فقیه انقلابی آیت الله یزدی، اعلام کردند: به همین مناسبت تمام دروس حوزهای علمیه استان روز پنچ شنبه تعطیل می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام ، در پی رحلت فقیه مجاهد و یار دیرین امام و رهبری آیت الله یزدی، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

خبر ارتحال عالم وارسته و فقیه انقلابی حضرت آیه الله محمد یزدی (ره) رئیس محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باعث تاسف و تالم خاطر دوستداران امام و انقلاب گردید.

ایشان که از شاگردان و یاران وفادار امام خمینی (ره) بود د در کوران حوداث انقلاب همواره با قلبی مطمئن و روحیه انقلابی در کنار امام راحل (ره) به مبارزه با رژیم طاغوت پرداخت و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مسئولیت های حساس مشغول خدمت به امت اسلام بود. 

وجه بارز شخصیت کم نظیر ایشان شجاعت، قاطعیت و صراحت در گفتار و عدالت در رفتار بود. ایشان همواره چون بازوی توانمندی برای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  در جهت اعتلای آرمان های انقلاب از هیچ کوششی فرو گذار نکرد.

این فقیه عالیقدر با بصیرت و تفکر انقلابی خود در مقابل فتنه ها و فتنه گران و خواص منفعل چون سدی محکم قرار داشت و راه حق و صراط مسثقیم و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری (دامت برکاته العالیه) را به نیروهای انقلابی و مردم ولایتمدار روشنگری می کرد.

مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام این ضایعه اسفناک را محضر مبارک امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع بزرگوار تقلید و بیت معظم له تسلیت عرض می کند و علو مقامات ایشان را از خداوند منان خواستار است. و به همین مناسبت تمام دروس حوزهای علمیه استان روز پنچ شنبه تعطیل می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha