جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پیامی ارتحال آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پیامی ارتحال آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تاثر فراوان است.

این فقیه انقلابی، ازشاگردان برجسته محضر علمی و مکتب فکری امام راحل عظیم الشان (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) بود که در تمامی مراحل نهضت اسلامی و درمبارزه باطاغوت، جزو چهره‌های برجسته و پیشتازمحسوب می‌شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی درهمه سنگرهای علمی و اجرایی ومدیریتی درحوزه علمیه مقدسه قم از جلسات تدریس و تلاش‌های تحقیقی و تالیفی تا جامعه محترم مدرسین وشورای عالی حوزه علمیه، نقشی برجسته و مجاهدتی شایسته تقدیر داشت.

در دوران نمایندگی مجلس عظیم الشان خبرگان و مجلس شورای اسلامی و عضویت درشورای محترم نگهبان ازعناصر موثر وکلیدی به شمار می‌رفت.

در دوران مدیریت عالی قوه قضاییه، خدمات بسیاری از ایشان به یادگار ماند. خطبه‌های جمعه آن عالم بصیر درجایگاه امامت جمعه موقت تهران، سهم وافری در بصیرت بخشی جامعه داشت.

ساده زیستی و پارسایی، ثبات قدم و صراحت لهجه و استواری در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی از حسنات ماندگار این عالم خدمتگزاراست که در حافظه تاریخی ایران اسلامی ثبت شده است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نمایندگان عالیقدر، ولی فقیه و امامان جمعه معزز سراسر کشور، فقدان این عالم مجاهد و خدوم را به محضر امام زمان ارواحنافداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و حوزه علمیه مقدسه قم و اعضای مکرم جامعه مدرسین و بخصوص به خاندان معظم و وابستگان و شاگردان و علاقمندان ایشان، تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند علیم و قدیر غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات را تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته

محمد جواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha