جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر عشق به خداوند نباشد، عشق به دنیا شخص را به سویی می برد که برخی مواقع در مقابل دشمن موضع نمی گیرد، گفت: بغضی که عده ای نسبت به آیت الله یزدی داشتند به دلیل دنیا دوستی آنان بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله یزدی که به صورت مجازی(وبینار) برگزار شد، با اشاره به دشمن شناسی و ولایت مداری این عالم مجاهد، اظهار کرد: باید وظیفه خود را بشناسیم و آنجایی که سخن مقام معظم رهبری می خواهد بر زمین بماند سر خود را برای آن بدهیم، اینگونه باید ولی امر خود را بخواهیم، به همین دلیل است که برخی از فوت آیت الله یزدی خوشحال شدند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد:  باید برای خدا در مقابل دشمن ایستاد؛ برخی بیان می کنند اسلام رحمانی است و دشمن ندارد، در صورتی که خدا، اسلام و قرآن نیز دشمن دارند.

وی با بیان اینکه اگر عشق به خداوند نباشد، عشق به دنیا شخص را به سویی می برد که برخی مواقع موضع در مقابل دشمن نمی گیرد، عنوان کرد: بغضی که عده ای به آیت الله یزدی داشتند، به دلیل دنیا دوستی آنان بود.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: نباید فریب اصطلاحات را بخوریم، باید مطیع حق باشیم؛ مرحوم آیت الله یزدی پای حق می ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha