جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بزرگداشت آیت الله یزدی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: فقاهت توأم با شجاعت از ویژگی های بارز و ارزشمند مرحوم آیت الله یزدی بود که همگان با آن آشنا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت ارتحال آیت الله یزدی به صورت مجازی برگزار شده بود، اظهارداشت: آیت الله یزدی تا پایان عمرشان ذره ای از نگاه انقلابی خود عقب نشینی نکرد و همواره یار و یاور  رهبر و انقلاب بود.

امام جمعه موقت تهران، زهد و ساده زیستی آیت الله یزدی را از دیگر شاخصه های ایشان برشمرد و افزود: در طول ده سال ریاست قوه قضائیه ایشان حقوقی دریافت نمی کرد و در پایان عمرشان هم خانه شان را وقف حوزه علمیه کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان تهران در ادامه به مبارزات  آیت الله یزدی در زمان طاغوت که منجر به پیروزی انقلاب و همچنین نقش موثر در تدوین قانون اساسی را از جمله شاخصه های مهم این فقیه گرانقدر برشمرد.

خاطرنشان می شود، در ابتدای این مراسم که به همت بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه تهران و حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، قرائت قرآن توسط حاج محمود نوروزی قاری بین المللی قرآن و مداحی توسط حاج محسن طاهری انجام شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha