جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عاطفه انصاری

حوزه/مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: آیت الله محمد یزدی شخصیتی جامع و اثر گذار در همه دوران های انقلاب داشت و شجاعت و صراحت این بزرگوار در دفاع از حق و احکام اسلامی زبانزد همگان است.

خانم عاطفه انصاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله یزدی، بیان کرد: مرحوم آیت الله یزدی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با پذیرش مسئولیت های سنگین حوزوی و دولتی در سنگرهای گوناگون قضایی، امامت‌جمعه و سیاسی در دفاع از انقلاب اسلامی با شجاعت کوشش کرد.

وی ضمن تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری، «ایمان راسخ به مبانی استقامت و انقلاب در این راه و غیرت دینی و انقلابی نشانه های بارز این شخصیت مکرم است»، تصریح کرد: مرحوم آیت الله یزدی در مقام یک مدرس و استاد برجسته حوزه‌های علمیه همیشه با زبانی گویا و صریح در خط مقدم دفاع و صیانت از مقام ولایت و ارزش های والای نظام اسلامی مستحکم و با صلابت گام برداشت.

انصاری بیان کرد : مرحوم آیت الله یزدی ضمن تبلیغ و ترویج مستمر معارف دینی و تدریس آموزه های ائمه اطهار(علیهم السلام) در به ثمر رسیدن نهضت اسلامی نقش مؤثری ایفا کرد.

استاد حوزه خواهران در پایان با تأکید بر اینکه مرحوم آیت الله یزدی شخصیتی جامع و اثر گذار در همه دوران های انقلاب بود، خاطر نشان کرد: شجاعت و صراحت این بزرگوار در دفاع از حق و احکام اسلامی زبانزد همگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha