چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که دشمن صراحتا بیان می کند که ولایت، شهادت و مهدویت عامل ماندگاری اسلام است، گفت: امروز دشمنان علنا می گویند که برای از بین بردن دین باید اول ولایت را ساقط کنیم و بعدا به راحتی خواهیم توانست مهدویت و شهادت طلبی و مکتب عاشورا را هم کنار بزنیم و به حاشیه ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، وحیده محمدلو، امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد با بیان این که دشمنان اسلام مهدویت، شهادت طلبی و ولایت را  سه ستون دین بیان می کنند، گفت: قدرت شهادت طلبی و مهدویت با ولایت دو چندان می شود و با وجود ظلم های متعدد علیه شیعه در طول تاریخ، ولایت موجب ماندگاری این مکتب شده است و دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات شیعه نوک پیکان خود را به سمت ولایت نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی متوجه شده است که برای شکست یک ملت باید ذائقه های او را تغییر داد، ادامه داد: امروز دشمنان علنا می گویند که برای از بین بردن دین باید اول ستون ولایت را ساقط کنیم و بعدا به راحتی خواهیم توانست مهدویت و شهادت طلبی و مکتب عاشورا را هم کنار بزنیم و به حاشیه ببریم.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی افزود: هر چه قدر به زمان انتخابات نزدیک می شویم دشمن تبلیغات خود را در جهت کم رنگ کردن حضور مردم و در مرحله دوم تغییر ذائقه انتخاب آن ها به کار می گیرد و در کنار آن به دروغ پردازی و تخریب چهره های انقلابی می پردازد و به همین دلیل است که رهبر  انقلاب مکررا در مورد انتخاب های درست و همراه با بصیرت هشدار می دهند.

وی اضافه کرد: در نتیجه انتخاب های نادرست، دشمن از فضا سوء استفاده کرده و علیه رهبر انقلاب دست به تخریب می زند و رهبری را مقصر وضعیت عنوان می کند در حالی که در یک نظام مردم سالاری دینی وظیفه هر یک از مسئولین جامعه معلوم و مشخص است.

محمدلو تاکید کرد: امام خامنه ای مدام به مردم بصیرت دهی می کنند و هدایت فکری جامعه را به نحو احسن انجام می دهند و لازم است مردم هم با آگاهی های کامل و صحیح افراد مورد نظر را انتخاب کنند تا هجمه به دوش نظام نیافتد.

وی گفت: تمام نقشه های دشمنان اسلام و نظام با یک سخنرانی رهبر انقلاب نقش بر آب می شوند و معظم له در مقابل همه توطئه های دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن ها ایستاده است و به همین دلیل است که دشمنان نظام با تمام قوا به تخریب امام خامنه ای  می پردازند تا از قداست مقام ایشان بکاهند ودر نتیجه اطاعت از سخنانش برای مردم کمتر شود و اینگونه به اهداف پنهان شیطانی خودشان دست پیدا کنند اما هم در گذشته در این امر شکست خوردند و هم در آینده شکست سنگین تری خواهند خورد.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، تبیین سیاست های کلی نظام بر اساس مصالح دین و دنیای مردم را از وظایف رهبری عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه هیچ وقت خلاف مصالح جامعه تصمیم نمی گیرد و مردم با همراهی خود می توانند رهبری را در حل مشکلات یاری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha