پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی مطالبه گری و پیگیری در استان را عاملی برای پیشرفت دانست و گفت: از اقدامات و مطالبه گری های صحیح در مسیر پیشرفت استان حمایت می‌کنیم؛ زیرا با حضور و فعالیت افراد دغدغه مند و متخصص در عرصه‌های مختلف، می‌توان به دولت و نظام کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در دیدار هیئت مدیریت سازمان مردم‌نهاد پیشرفت و توسعه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و مزایای سازمان‌های مردم‌نهاد، اظهار کرد: یکی از مزایای سازمان‌های مردم‌نهاد هزینه نداشتن برای دولت و نظام است؛ زیرا این سازمان‌ها به‌صورت خودجوش اقدام به اجرای برنامه‌های خود می‌کنند.

وی حرکت این سازمان‌ها و نهادها را برخاسته از دغدغه دانست و گفت: حرکت داوطلبانه این‌گونه مجموعه‌های مردم‌نهاد در سطح استان و شهرستان همچون کارهای داوطلبانه زمان جنگ دارای برکت است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد را دور از مأموریت‌های خاص و جناح‌بندی‌های سیاسی توصیف کرد و افزود: این مسیر باعث می‌شود سازمان‌های مردم‌نهاد با آرامش اما دغدغه مندی به موضوعات مختلف فکر و تأمل کنند.

وی سازمان‌های مردم‌نهاد دغدغه مند را مانند هیئت‌های اندیشه‌ورز توصیف کرد و ادامه داد: این هیئت‌های اندیشه‌ورز بدون درگیر شدن به امور اداری و گزارش دهی به مجموعه‌های مختلف به دنبال کشف مشکلات و یافتن راهکاری برای حل آن‌ها هستند.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر افزایش سازمان‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد در استان و شهرستان گفت: افزایش این مجموعه‌ها باعث تسریع در پیشرفت و توسعه استان می‌شود و موتور محرکه‌ای برای دولتمردان خواهد بود.

وی مطالبه گری و پیگیری در استان را عاملی برای پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: همراه مجموعه‌های مردم‌نهاد در استان هستیم و از اقدام در مسیر پیشرفت استان حمایت می‌کنیم؛ زیرا با حضور و فعالیت افراد دغدغه مند و متخصص در عرصه‌های مختلف، می‌توان به دولت و نظام کمک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha