جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا نوری

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ولایتمداری رأس و قله همه ارزش‌های اسلامی است و در درون خود همه ارزش‌های اسلامی و دینی را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران، شهدا را مصادیق بارز ولایتمداران، ولایت باوران و ولایت یاوران عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت ولایت و ولایتمداری، اظهار کرد: از ابتدای خلقت انسان تاکنون همواره دو جبهه حق و باطل در برابر هم قرار داشته اند که جبهه خدا و حق را ولیّ مدیریت کرده و جبهه باطل را هم شیطان مدیریت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: ولایتمداری به معنای پذیرفتن ولایت اولیا و جبهه پیامبران، ائمه (ع) و دین خدا و مخالفت با ولایت به معنای رفتن به جبهه شیطان و کفر است و در اینجاست که ولایتمداری ارزشمند می‌شود.

وی با بیان اینکه ولایتمدار جبهه دین و قرآن را تقویت می‌کند، گفت: ولایت حمایت و همراهی با دین خدا بوده و در درون خود مسائل ارزشمند دیگری را نیز دارد، به‌گونه‌ای که می‌توان گفت ولایتمداری رأس و قله همه ارزش‌های اسلامی است و در درون خود همه ارزش‌های اسلامی و دینی را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: ولایتمداری در درون خود همه ارزش‌های اسلامی و دینی را دارد و به همین دلیل هم سرآمدان ولایتمداری در تاریخ ماندگار شدند.

وی تصریح کرد: محترم‌ترین افراد در طول تاریخ کسانی هستند که ولایتمدارترین بودند، ازجمله حضرت خدیجه (س)، ابوطالب (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام علی (ع)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و سایر ائمه هدی (ع) که در ولایتمداری در برابر امام زمان خود سرآمد بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: شهید سلیمانی هم ولایتمدار بود و همواره در همه صحنه‌ها حضور داشت و با کسانی که با ولی سر ستیز داشتند نبرد می‌کرد و ولایتمداری خود را در میدان جنگ به اثبات رساند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: همه شهدا در پای ولایت و پرچم دین جان خود را می‌دهند و به همین دلیل عظمت پیدا می‌کنند، در واقع شهدا به‌اندازه‌ای عظمت می‌یابند که خداوند اجر و مزد آن‌ها را دیدار خود قرار داده است که بالاترین اجر و پادش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha