چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گلزار شهدای ایور

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در جریان سفر به شهرستان گرمه با حضور در گلزار شهدای شهر ایور، درد دل‌ها و دغدغه‌های اهالی این شهر را نیز شنید و پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در سفر به شهرستان گرمه در گلزار شهدای ایور، با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه اسلامی، اظهار کرد: خداوند برای هر کس اجر و پاداشی قرار می‌دهد؛ اما اجر و مزد شهید را لقاءالله و دیدار خود قرار داده است؛ زیرا شهید از همه هستی خود برای خداوند گذشته و مهمان ویژه او می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم، با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان نظام اسلامی هستند، افزود: نظام جمهوری اسلامی هم قدرت و حرمت و عزت خود را از مردم گرفته وهم برای تداوم حیات و تقویت خود بر مردم تکیه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: بر این اساس مردم حق بزرگی به گردن همه ما دارند و هر کاری انجام دهیم حق واقعی آن‌ها ادا نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برخی از مطالبات مردم ایور، از در دست اقدام بودن احداث کتابخانه ایور خبر داد و اظهار کرد: همچنین وزارت بهداشت ۱.۵ میلیارد تومان برای ساخت درمانگاه ایور اختصاص داده که مسئولان باید پیگیری کنند تا این طرح‌ها به سرانجام برسد.

وی همچنین با اشاره به مطالبه برپایی نماز جمعه در ایور از سوی مردم این شهر، اظهار کرد: با توجه به فاصله اندک شهر ایور تا گرمه، از نظر شرعی امکان برپایی نماز جمعه مجزا در ایور وجود ندارد و اهالی ایور باید برای شرکت در نماز جمعه مسیر ایور تا گرمه را طی کنند، فاصله‌ای که بلاشک ثواب شرکت در نماز جمعه را نیز افزایش می‌دهد.

گفتنی است، حضور در گلزار شهدای درق و تجدید میثاق با شهدا، حضور و سخنرانی در دفتر امام‌جمعه درق، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدتقی اربابی، دیدار با خانواده دو شهید تقی و غلام‌رضا نوروزی، حضور در گلزار شهدای ایور، دیدار با خانواده شهید حسن خواجه در ایور، حضور در گلزار شهدای گرمه، سخنرانی در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع گرمه، دیدار با خانواده دو شهید پاسدار در گرمه و سخنرانی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمه از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد به شهرستان گرمه بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha