پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضا نوری

حوزه/ امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید نارضایتی‌ها و مشکلات کم شود تا حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف بیشتر شود، گفت: هر جا حمایت و پشتوانه مردمی نباشد طمع دشمن بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار فرماندار و شورای تأمین شهرستان بجنورد، با اشاره به اهمیت برخورداری از حمایت و پشتوانه مردمی، اظهار کرد: رمز پیروزی و تثبیت و اقتدار نظام اسلامی برخورداری از پشتوانه مردمی است.

وی افزود: هر جا حمایت و پشتوانه مردمی نباشد طمع دشمن بیشتر می‌شود، زیرا وقتی دشمن ببینید مردم پشتوانه نظام نیستند طمع او برای نابود کردن نظام بیشتر می‌شود؛ بر این اساس ما به این پشتوانه نیاز داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: هر جا پشتوانه مردمی داشته باشیم موفق می‌شویم که دفاع مقدس و ۹ دی نمونه‌های بارز حمایت و پشتیبانی مردمی از نظام است.

وی با تأکید بر اینکه باید نارضایتی‌ها و مشکلات کم شود تا حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف بیشتر شود، ادامه داد: اگر خدمات‌رسانی بیشتر شود در کنار آن مشارکت مردم هم در زمینه‌های مختلف ازجمله در انتخابات بالاتر می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: ما حق دعوت مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات را داریم، اما اینکه چه کسی رأی بیاورد و چه کسی نیاورد به خواست مردم بستگی دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha