جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه باید سازمان بازرسی ملجأ و پناهگاه مردم در گرفتاری‌های اداری باشد، گفت: باید ملجأ و پناهگاه مردم باشیم و وقتی دلشان از جایی پر می‌شود حرف آن‌ها را گوش دهیم حتی اگر در این بین برخی ناراحت بوده و ناسزاگویی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با بازرس کل و مسئولان سازمان بازرسی خراسان شمالی، اظهار کرد: مردم گاهی اوقات با هم درگیر هستند و گاهی هم با سیستم‌های اداری درگیر می‌شوند که در چنین مواردی امید آن‌ها مجموعه‌های قضایی و بازرسی و نظارتی است.

وی افزود: وقتی مردم از دستگاه‌های اداری جواب نمی‌گیرند به سازمان‌های نظارتی و بازرسی مراجعه و شکایت می‌کنند که اگر در این سازمان‌ها نیز گوش شنوایی برای شنیدن درد دل آن‌ها نباشد، امید آن‌ها از نظام و انقلاب برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: باید ملجأ و پناهگاه مردم باشیم و وقتی دلشان از جایی پر می‌شود حرف آن‌ها را گوش دهیم حتی اگر در این بین برخی ناراحت بوده و ناسزاگویی کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید سازمان بازرسی ملجأ و پناهگاه مردم در گرفتاری‌های اداری باشد، خاطرنشان کرد: مردم جایگاه نظام را تقویت می‌کنند، بر این اساس باید سعی شود تا حدی که امکان دارد و قانون اجازه می‌دهد مشکلات و گرفتاری‌های آن‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha