شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از راه اندازی حسینیه های مجازی به همت خواهران طلبه مدارس علمیه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های عزاداری شهادت حضرت زهرا (س)، حماسه ۹ دی و سالگرد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بیشتر در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: برگزاری برنامه های ختم قرآن، نشست های بصیرتی، ساخت کلیپ و عکس نوشته در خصوص مراسم های فوق، نذر پرچم و پارچه نوشته ها و نصب آن ها بر سر در منازل، دیدار با خانواده شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی، راه اندازی حسینیه های مجازی و عزاداری در فضای مجازی، احیای مجالس فاطمی در منازل، تهیه بسته های فرهنگی مناسب با ایام، قرار دادن لینک زیارت مجازی قبور مطهر شهدا در فضای مجازی، پویش انجام امور نیک و خداپسندانه به نیت سردار دل ها و ... نیز از دیگر برنامه های دینی فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در این ایام است.

وی، برگزاری نشست های سیاسی با موضوع هدف از ترور شهدای اسلام و انقلاب، جایگاه و دیدگاه غرب درباره شخصیت سردار دل ها، برگزاری مسابقه جمله ای به سردار دل ها و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین طلاب نیازمند را هم بخش دیگری از برنامه های این ایام عنوان کرد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان گفت: برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س)، حماسه ۹ دی و سالگرد سردار دل ها عمدتا در فضای مجازی برگزار  می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha