جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موریتانی

حوزه/ جنبش حماس از بیانیه مشترک صادر شده از سوی پارلمان موریتانی در دعوت به تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل، استقبال کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش مقاومت اسلامی حماس از بیانیه مشترک صادر شده از سوی نمایندگان سه حزب پارلمان موریتانی در دعوت به تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل، استقبال کرد.

عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس از بیانیه پارلمان موریتانی مبنی بر درخواست برای تصویب قانونی در جهت جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ما به اینگونه موضع گیری های آزادانه و کریمانه افتخار می کنیم، افزود: این موضع گیری نشانگر اصالت ملت موریتانی در حمایت از ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن است.

سخنگوی جنبش حماس، کشور های عربی و اسلامی را به اقدام مشابه در جهت جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و حمایت و پشتیبانی از حق فلسطینی دعوت کرد.

شایان ذکر است که سه حزب "اتحادیه قدرت های پیشرو" و "ائتلاف مردمی پیشرفت" و "ائتلاف برای عدالت و دموکراسی" مصوبه تصویب قانونی مبنی بر جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تقدیم پارلمان کردند تا در اسرع وقت به تصویب برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha