سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 941294
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
تصاویر/ تکریم از مادران شهدا توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با حضور در منزل پنج شهید از مادران و خانواده های این شهدای گرانقدر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته، با حضور در منزل پنج شهید، از مادران و خانواده های این شهدای گرانقدر تقدیر کرد.

امام جمعه همدان در این دیدارها با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: ترویج این مهم، نقش مهم و ضروری در پیشرفت کشور دارد و نباید از ترویج این فرهنگ در جامعه غافل شویم و لذا همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به تشریح نقش مادران شهدا و جایگاه آنها پرداخت و گفت: نقش مادران شهدا در تربیت فرزندان خود، نقشی بی بدیل و موثر بوده که توانسته‌اند چنین فرزندان موفقی را تربیت کنند و لذا لازم که مقام این عزیزان مورد تکریم و تجلیل قرار گیرد.

در این دیدارها حجت الاسلام بختیاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام اسکندری مسئول فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان و عباسی سرپرست بنیاد شهید استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان را همراهی کردند.

خانواده‌های شهید شاه سلطانی، شهید بلاغی، شهید پیری، شهیدان ضرابیان و شهید عربعلی که امشب میزبان نماینده رهبر معظم انقلاب در منازل خود بودند هر یک به بیان خاطراتی از شهدای خود و همچنین فعالیت‌های جهادی صورت گرفته در دوران دفاع مقدس پرداختند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha