جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زهره تمیزکار

حوزه/ رئیس اداره سنجش و پذیرش عمومی حوزه های علمیه خواهران نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،خانم زهره تمیزکار در با اشاره به نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته آزمون ورودی مقطع عمومی(سطح ۲ - کارشناسی) به صورت مجازی و برخط در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

رئیس اداره سنجش و پذیرش عمومی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: آزمون ورودی مقاطع تکمیلی و بازپذیری مقطع عمومی نیز به صورت حضوری در مراکز آزمون انتخابی توسط داوطلبان در تاریخ ۴ تیرماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور، هرگونه تغییر در شیوه برگزاری آزمون های ورودی، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سنجش و پذیرش به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

خانم تمیزکار همچنین به پذیرش حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir/ و یا به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور به‌ صورت حضوری مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عطیه گرمابدری IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    ازمون ورودی خواهران سطح 2